Uykusuzhergeceeee Kızlar bir şey görüşmek için okula gittim başka öğretmen bir çocuğa bağırıyordu sesi dışarıya geliyordu sesi yükselebilir ama bu bağırmaydı normal mi bu? Müdürle konuşacağım
leyligul Uykusuzhergeceeee merhaba bende okul öncesi öğretmenliği yaptım 30 tane çocukla uğraşmak inanın hiç kolay değil ve gerçekten tek tek susturmak zorunda kalıyorsunuz ister istemez hepsi çocuk zaten zor anlıyorlar aşırı yorucu bir iş.Bazen sabrınız son seviyeye geliyor.Sizde o ana denk gelmişsinizdir ama bilmiyorum.
Endegerlimoglum Uykusuzhergeceeee inanın bagirmadan o kadar cocukla ugrasmak cok zor. onlara da hak vermek lazim bizim ogretmen kendi bile dedi toplantida haberiniz olsun ben bagirip kiziyorum diye
tultanhanim Uykusuzhergeceeee geçen gün eşim mutfakta ben kızımla oturma odasındaydım. Bir iki üç beş on defa uyardım ama söz dinlemiyor koltuk tepesinden atlamaya çalışıyor. Yapma kızım diye bağırdım eşim ne yapıyorsun diye geldi koşarak neden bağırıyorsun diye. Biz bir çocuğa tahammül edemiyoruz bazen öğretmende bir insan ve birsürü çocuk var kimisi gerçekten şımarık sınırsız oluyor. Anlamak lazım eğer sürekli olan bir durum değilse pek üstünde durmayın bence.
Uykusuzhergeceeee leyligul sınıf mevcudu az evet ses yükselebilir uyarmak için ama bilmiyorum garipsedim. Bu sessiz olun herkes yerine otursun tarzı bir şey değildi hedef alıp bağırma şeklinde
Uykusuzhergeceeee Endegerlimoglum belki de olağan ama bana o an kendi evladıma bağırılmış hissi verdi 🥹
leyligul Uykusuzhergeceeee bazı çocuklar inanın çok şımartılmış ve uslanmaz oluyorlar 🥲 Ama siz içiniz rahat etsin müdürle konuşun isterseniz