kızlar cuma günü kızım boxa gitti kalp doktorumuz temmuza kadar yormasın dedi sadece kalbinde delik var 14 subatta havale geçirdi influenza sebebiyle dediler emar ve eeg vs temiz sukur balgamlı oksuruyor 2 gündür 38.5 a kadar cıkıyor ateşi aksam eşim gelsin acile gidicez acaba boxt yoruldugu için mi böyle oluyor cok sıkılıyor evde ben hasta değilim kalbim iyi anne diyor kıyamıyorum da hafta da 1 gitsin dedim hata mı ettim sizce?