eceervam ben 2 aylıktan beri 2-3 ayda bir uçak yolculuğu yaptım küçükken etkileniyordu emziriyordum veya biberon veriyordum ama şu an 27 aylık. 2 yaşına yaklaştığından beri öyle rahatsız olmuyor diye düşünüyorum çünkü huzursuzlanmıyor eskiye oranla. Ama zaten 2 yaşında ise onun koltuğu olacak tavsiyem ona oyalanabileceği uzun zamandır görmediği bir iki oyuncak olur, resim defteri boyama kitabı ve boyalar olur, bi kaç çeşit sağlıklı atıştırmalıklar olur bu tarz şeyler yanınıza alsanız zaten ondan ona atlarken zaman geçiyor ben bu şekilde 8-10 defa yaptığım yolculukları rahat geçiriyorum