_muzikutusuu Bebeğim dört aylık normalde dört aylık bebekler elden tutup kafasını kaldırabiliyor tabii ki her bebek aynı değil ama merak ettim bu durumda olan var mı bir de erkek bebekler biraz tembel olur diyorlar 😂
Mammamiaa_ _muzikutusuu doktor muayene ettimi o normal dediyse normaldir bebeğim 2 aylıktan beri yapardı öyle . İlk bebeğim daha tembeldi tabi😊
Mammamiaa_ _muzikutusuu demek ki tembelliği seviyor bebişkonuz ama ay olarak artık dönme zamanları onu da yapar inşallah fizyoterapistlerin yaptırdığı egzersizlere bakın isterseniz
_muzikutusuu Mammamiaa_ dönmeye de henüz başlamadı kendini yan çeviriyor ama sonrasında ben arkadan destekleyince dönüyor onlara bakayım olmazsa teşekkür ederim ☺️