bebitonunannesi_ Komşuma kızını çıkart oynasınlar dedim, sabah banyo yaptı dedi tmm dedim saygı duydum ama ilk defa böyle bir şey duyuyorum kış ayı değil ki hava aşırı sıcak bugün, ben yaz aylarında banyo yaptırsamda çıkaroyorym hasta olmadı hiç, ilginç geldi bana
Dedektifgadget bebitonunannesi_ İstanbul ise rüzgar var ayrıca bazı insanlar ve çocuklar banyo sonrası dışarı çıkınca hasta oluyor bende buna dikkat etmeye çalışıyorum yaz aylarında sadece çıkarırım
cokbilmismom bebitonunannesi_ duş alınca eğer temmuz ağustos değilse ben bile çıkamıyorum sevmiyorum başıma başıma vurur rüzgar migreni olanlar bilir. Yaz değil ayrıca daha bahar tam hastalık havası bugün burasıda çok güneşli ama rüzgar çok direk hastalığa sebep işte. Ben gündüz duş yaptırmam bebeğime hep gece yatmadan önce. Kendimde öyle yaparım
bebitonunannesi_ Dedektifgadget yok istanbul değilde yaz ayı sonuçta ne olacak bilemedim 😄kız bugün güneş kavuruyor snsnsns
twobabymom_ Bende eğer acil değilse cikarmiyorum tam havalar yeni ısınıyor bir anda çıkarmak bilmiyorum bana da doğru gelmiyor carpabilir bir anda hava kimi çocuk da hassas olabiliyor Dışarı çıkma durumuna karşı da kusma veya başka bir şey yoksa akşam yıkayıp yatırmaya özen gösteriyorum genelde
Endegerlimoglum Banyo yaptıysa hemen 5 dakika sonra ben de çıkarmam Ama sabah olmuş aradan saatler geçmiş çıkabilir bence sorun yok bir yerde okumuştum Bir de banyo yaptıktan sonra bir kere uyuyup uyanınca vücut ısısı tekrar yerine geliyormuş şimdi hiç çıkarmam ama yazın sorun olmaz bence
elifmehmetsefa cokbilmismom cokbilmismom bizde büyükler bilhassa bebeklere akşam ezanından sonra duş aldırmayın derler, elimden geldiğince hep bu şekilde yapmaya çalıştım şuan 8 aylık
3kedili2bebekli bebitonunannesi_ hava güzelse banyodan bir iki saat sonra çıkarıyorum soğuksa bilerek sabah duş aldirmiyorum 😂
bebitonunannesi_ surprizbebe bende çıkarırım hiç dikkat etmem, çocuğumun bağışıklığı bu yüzden de güçlü olabilir
Leylaa_ bebitonunannesi_ yani doğru söylemiş . Mevsim geçişi haziranda banyodan sonra çıkar kızım agustos ayina kadar ondan sonra banyodan sonra çıkarmam bi yere gerek olmadıkça ona göre ayarlarım
Kitsu Yaz ayı değilse kendim de duş aldiktan sonra dışarı çıkmıyorum bırak çocuğu 😅 alışmakla ilgili bence
Duyulurum bebitonunannesi_ ben hava serin değilse çok önemsemem ama her çocuk bir değil. Bazıları hassas oluyor. Mesela benimkiler yaz kış dondurma yer ama arkadaşım aynı yaştaki çocuklarına temmuz Ağustos değilse yedirmez, her gün yedirmez vs. Çünkü hemen boğazları şişiyor sesleri gidiyor.
Aklimideliricem Belki üşüteceğinden değil de sabah banyo yaptı tekrar yaptıramam tarzında söylemiştir yoksa kış ayı değilse sabah aldığı duştan sonra bende çıkartırım yani kuruyo gidiyo zaten djsjdjf
annesinintatlisi Genelde akşamları yıkıyorum o yüzden dışarı çıkma gibi bi durum olmuyo 2 saat sonra uyuyor zaten banyo yaptıktan sonra
emosss__ Bende kışın çıkarmam ama şuan yaz geldi 2 3 saat sonrasında çıkarıyorum biraz hava alıyor falan geri giriyoruz eve
12betul bebitonunannesi_ Kış dahi olsa ona göre giydiririm çıkarırım benim için önemli olan saçının ıslak olmaması . Aşıya bile kışın yenidoğan haliyle yıkadım öyle götürdüm