minikbebe2 Bu mamayı kullanmaya başladığımızdan beri Bebeğim günde 2 3 kez su gibi kaka yapıyor ishal mi oldu yoksa mama mı böyle yapıyor böyle giderse bu çocuk nasıl kilo alacak lütfen yardımcı olun arkadaşlar bu mamayı kullanıp bebeğinizin kilosu boyu nasıl
birbedevi minikbebe2 iki çocuğumda da kullandım aksine çok yarayan kaka tutan bir mamaydı benim tecrübeme göre
ellfa Biz bu mamayı 3. Ayımızdan beri kullanıyoruz 1.5 yaşında hala devam ediyoruz ve böyle bir sorum yaşamadık
minikbebe2 ellfa ya benim bebeğime yaramadı sanırım sürekli ishal gibi kaka yapıyor. Sizde aynı sorun olmadı mı acaba
durubahar Nildailay ellfa benm kzıım alerjen uc bucuk aylık on bes gundur hıc kılo almamıs acaba bunu kulanınca bebegınız kılo aldımk
minikbebe2 oylesinebiri__ onun dışında bi sıkıntısı yok ki gayet sakin öyle olsa sürekli ağlar huzursuz olmaz mı
oylesinebiri__ minikbebe2 alerji maması da alerji yapabilir yani vücudu tepki göstermiş 10 gün kullandık bıraktık bizim
oylesinebiri__ minikbebe2 bizim yüzünde kaşıntı vardı onun için kullandık alerji testi yapılmadı egzama dediler krem kullandık iyi oldu normal mama kullanıyoruz sma comfort öncesinde Bebelac reflü maması kullandık sonra Aptamil alerji maması çok kötüydü bebeğime zorla icirdim sizin alerji tanısı koyuldu mu
minikbebe2 oylesinebiri__ bizim kakada kan oldu bi kere mukus vardı doktor direkt alerji dedi test vs yapılmadı
oylesinebiri__ minikbebe2 kakada kan direk alerji olamaz enfeksiyon da olabilir yinede doktor daha iyi bilir alerji maması içince düzeldi mi
minikbebe2 oylesinebiri__ şuan kan vs yok ama ishal gibi kaka yapıyor mamadan kaynaklı oldu diye düşünüyorum 20 gündür kullanıyoruz kullanmaya başladığımızdan beri sulu cıvık kaka yapıyor
minikbebe2 birbedevi bizimki sulu cıvık kaka yapıyor siz içine bir şey ekliyor muydunuz sade mi verdiniz. Ne yapacağımı şaşırdım kaldım zayıflayacak diye korkuyorum
birbedevi minikbebe2 alışana kadar vanilya şurubuyla verdim sonra içtiler küçük direk onu içti vanilya şurubu olmadan