Grundig kullanıyorum Arçelikler aynıymış sanırım karma da kullanıyorum renkliler de beyazlar da Çocuklarınkini hijyene atıyorum servis öyle söyledi havlular havluya Yastık falan yıkadığımda da yorgan atıyorum Hatta kışın çocukların montlarını yıkadım onları da yorgana attım