barefsel Benimde 1.5 sene oldu. Doktor senin çok karnın yok, korse takmana gerek yok dedi. ( Doğum da yaptığı kumpastan anlamalıydım bunun da gerçek olmayacağını) takmadım, bir şey de sarmadım rahat edemeyince. Şimdi yeni yamune marka aldım çok kullanan vardı çevremde çok övdü. Ama önce bogazımı tutmam lazım. Göbek dimiş yerinden bölünür vs, aşırı tuhaf duruyor ve bakasım gelmiyor.