Annelerim merhaba tecrübelerinize ihtiyacım var. Bebeğim 6 buçuk aylık. 5. Ayda tadımlara başladık şimdi öğünlere geçicez ama bu süreci nasıl yöneticem. Sabah uyandıktan sonra kahvaltıyı ek gıda olarak verirsem emzirmeme gerek var mı mesela. Meme ve ek gıda düzenini nasıl kurucam. Uyanmadan 1 saat önce emiyor genelde ve tok kalkıyor direk ek gıda olarak güne başlayıp ilk uykudan sonra süt versem olur mu örneğin nasıl kurucam bu dengeyi nasıl yapıyorsunuz lütfen günlük beslenme düzeninizi paylaşır mısınız