furkanmommy Bebgim 5. Ayına girdi Kısın kullanmak için yaz meyvelerinden koyabilir miyim olurmu buzlukta
organikirmik furkanmommy koyabilirsiniz de yazın yaz meyvelerini kışın kış meyvelerini yese daha iyi olmaz mı
cokbilmismom furkanmommy şeftali kayısı bogurtlen koyuyorum. Ben geçen yaz bolca şeftali ve kayısı koymustum kısın kavanoz mamalarda hep kullandım çok rahat oldu