Ay az önce ebe olan bı arkadaşımla konuştum ikinci doğumunu şehir Hastanesi’nde yapmayi düşünüyorum. Doğumdan sonra dikiş atilirken çok canım yanar mı en çok ondan korkuyorum dedim ( büyük ihtimalle normal doğum olacak) o da bana ikinci doğumda dikiş atmiyorlar istisna olabilir ama çoğunda atmiyorlar dedi ben şok. Bu işin aslı var mı ya iyice İzmir İstanbul otoyoluna döner dikiş atmazlarsa Nasil olacak tamam esnek bı yapı ama yine de ne bileyim😂