mertinannisii Kızlar 34 günlük anneyim.sol göğsüm çok açıyor yanıyor resmen emerken dayanamıyorum artık sıcaklar da başladı hiç dayanamıyorum yanıyor. Ucu yara değil ama emzirince yanıyo sizlerin ne zaman geçti ?:((
Hiilyuss mertinannisii benim de böyle ıcundan bir ip var sanki omzumdan onu çekiyorlarmıs gibi bir acı olmuştu dediğin gibi sadece tek göğüste. Ebeye sorduğumda emzirdikçe alışacak göğüsün sakın acıyor diye vermemezlik etme demişti. Zamanla da geçti gerçekten allah yardımcın olsun
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala mertinannisii benimki de o kadar acıyor ki, bir de kahverengi yerinin hepsini veremiyorum silikonla veriyorum. Çok fenaaa acıtıyo, birgün çok fena ağlıycam zor tutuyorum kendimi :(((
bebeklielif mertinannisii bende ilk zamanlar yaşadım bunu çok zor cidden. Tahinin üste çıkan yağını sürüp üzerini poşetten bir parça koparıp köyün sürekli yaparsanız rahatlıyor. Poşet koyarsanız orası sürekli nemli kalıyor