ysm53 eğer emerken dikkate Dağlıyorsa daha fazla emzirmek için onu zorlamayın. Onun yerine bir süre dikkatini dağıtıp oyuncaklarla oynatıp sonra yeniden emzirmek için teklif edebilirsiniz. Benim bebeğimin de ilgisi çok çabuk Dağlıyor çünkü artık etrafı keşfetmek istiyorlar. Sebep bu olabilir. Ama anne sütüyle birlikte mama verdiğinizi de söylediniz. Bu durumda dört gündür kaka yapmıyor olması normal mi bilmiyorum, bir araştırın isterseniz. Ayrıca 24 saatlik çişli bez takibi de yapabilirsiniz. Beş-yedi bez yeterince emdiğinin işareti