Hanımlar merhaba kızım 5 aylık ama 2 aylıkken verem aşısı yapıldı normaldir kızarıklık vardı orda . Ama dün banyo yaptırdıktan sonra bapanthol baby nemlendırcı ile tüm vucudunu nemlendırdım cildi çok kuru doktorumuz demıstı. Ama bır anda resımdekı gbı oldu .Sağlık ocağına götürdüm hemsıre olabılir morarma fazlalaşır ya da akıntılar olursa gel dedı . Ama aklıma takıldı başına gelen var mı ?
