mom195_ MEB kamerayı yasaklamış ancak konuştuğum bazı kreşlerde varolan kamera sistemini devam ettiriyorlar, velilerin izlemesi kesinlikle yasak özel hayatın gizliliği ve mahremiyet açısından, bir olay yaşanırsa açıp gösteriyorlar sadece, kendileri gün içinde bakıyorum ben sınıflara demişti, bazı kreşler MEB e uyup kameraları tamamen kaldırmıştı, ben kameralı bir yeri tercih ettim