kimbumadam Aslında heves gitmiyor da olan bize oluyor. Herkes pastasını pogacasını böreğini keyif ile yerken çocuğun o kalabalıkta huzursuzlugunu eşim ile ben çekiyorum. Başkasını eğlendirmek için yapiyormuşum gibi hissediyorum.
Bu sene böyle geçsin seneye daha bilinçli olur o zaman güzel bsey yaparım yine kısmet olursa 🌸