Arkadaşlar dün mayaladım saat 15:30 da sonra da fırına koydum ağzı açık ama kimidi çalıştırıyor kimiside çalıştırmadan direk koyuyordu bende çalıştırmadım sonra akşam buzdolabına koydum şimdi baktım sünüyordu cıvık dı tadıda garibime geldi son tüketime 2 gün varmış son gün olmuş oluyor bugün yani anlamadım o yüzden mi tutmadı acaba bide yarısını lor yaptım tadım için olduğu için az bi kavanoz çıksa yeter şimdilik diye ama oda olmadı lor tadında bi tuhaflık yok yoğurtta var ne yapmam lazım 😒