K en son 28 martta adet oldum daha da olmadım
Nisanın 25-26nda adet olmam gerekiyordu hala olmadım 15 gün geçti
Gecikmenin 7. Günü kan verdim beta 0.2 çıktı yani hamilelik yok 3 kere kendim test yaptım ikisinde negatif ama bugün yaptığımda ilk 10 dk tek çizgi idi
Banyoya bıraktım 30-40 dk sonra tekrar baktım çok hafif silik çizgi çıkmış
Ayriyetten korkudan bugün yine kan verdim sonucu bekliyorum
3 yaşında oğlum 6 aylıkta kızım var o yüzden istemiyoruz rabbim isteyeme versin
Ayriyetten bir ayda 5 kg verdim ve hergün spor yaptım ama bu yüzden mi adet olmuyorum (inşallah öyledir) böyle bir durum yaşayan varmı lütfen yazın