gizem2912 Evet bebeğim 4 aylık ve şuan ne yaşıyoruz bilmiyorum 🤦🏼♀️asla uyumak istemiyor. Tam uyku düzeni kurduk herşey normal derken 3 gündür yine uyku gerilemesi başladı ve çığlıklarla ağlama nöbeti. Ilık bir duş ve masaj yapıyorum uykuya geçme öncesi. Ağladığında ve uyumak istemediğinde ise Kucağımda Sakinleştirip uykuya döndürmeye çalışıyorum geceleri 1.5-2 saatte bir uyanıyor. Uyku haram bana da :) Sabırla bu sürecin geçmesini bekliyorum.