Divayorgunxx Renk tonu çok güzelmiş. Güle güle kullanın inşallah 🙏 Dikişi söküp içine aynı tonlarda ya da siyah askılı balıkçı yaka düz sade badi giyin tişört olmaz modeli öldürürsünüz. Gömleğin rengine yakın bulmak zor olur ama Siyah şık bir kalem etek bu gömleğe çok yakışır. Pantolon için biraz kısa gibi . Siyah Medine kumaşı şal ayakkabı olarakta rugan düz sade ve ya küçük tokalı da olabilir babet. Bence güzel olur 👌🌸