Merhaba , oğlum 3 ay 12 günlük . 2. Aydan itibaren benle ses çıkartarak sohbet ediyordu ben gözlerine bakarak konuşuyordum farklı sesler çıkartıyordum o da cevap verir gibi ses çıkartıyordu gülüyordu ancak 10 günlük bir hastalık sürecinin ardından ses çıkartmayı bıraktı sadece kendi kendine canı yatağında sıkılınca filan çıkartıyor o da öncekiler gibi değil ıkınma gibi daha çok. Artık benle iletişime geçmiyor ses çıkartmaya çalışmıyor korkuyorum bu durumdan ,böyle bir şeyi daha önce yaşayan oldu mu ?