Acemimommm Bebeğim memeyi yeni bıraktı nasıl uyuyacağını bilmiyor. Sizler nasıl uyutuyorsunuz. Ne yapmam lazım
One-life Acemimommm aynı durumdayım gündüz emmeyi bıraktık 8 gün oldu salıncakta bayılıyo sonra tavan salıncağında uykuyu devam ettiriyor ama en az bir saat sallanmış oluyo çok rahatsız oluyorum bu kadar sallanmasından ne yapıcam bilmiyorum. Yanıma alıp uyutmaya çalışıyorum bikaç dakika yatmıyor bile ev dışında uyutmak mümkün değil bende bekliyim başka yöntemi olan varsa
Uraztos Acemimommm yanına yatıp sarılıp pış pış yapabilirsin, ilk uyumalar uzun sürüyor ama zamanla alışıyorlar. Gerçi oğlum nasıl isterse öyle uyutuyorum artık bıktım yani az önce tam 2 saat cebelleştik mesela bi de akıl veriyorum
gulaykayaa Acemimommm 18 ayına kadar sallayarak uyuttum 18. Ayda memeden kestim kesince sallanmak da istemedi yanına yatıyorum öyle uyuyor 2 bucuk yasında simdi
Yagmursaad 1 sene ayakta salladım . Sonra yanında uzandım pış pış yaptım çok daha çabuk uyuyor artık . Bazen kucağımda sarılarak uyutuyorum . Bazen de yatagına koyuo çıkıyorum uyuyor. Ayakta salladığım zamanlar için pişmanlık duyuyorum.