Merhaba hanımlar 1 tane oğlum var 4 yaşında ben 2. Çocuğu istiyorum ama eşim aynı fikirde değil şöyle ki size biraz durumumu anlatmak istiyorum evimiz arabamız var çok şükür borcumuz yok eşim 30 bin tl maaş alıyor ben şuan part time bir işte çalışıyorum çalışma saatlerim az olduğu için 16 bin tl maaş alıyorum harçlık gibi düşünün durumumuz bu şekilde eşim diyor ki tek maaşla 2 çocuğa bakamayız çocuk olunca ben işi bırakmak zorundayım sonuçta lüks hayat yaşayan bir aile değiliz marka kıyafet takıntımız yoktur mesela bakarız neden bakamayalım diyorum ülkenin hali orta da bu ekonomi de 2. Çocuk akıl işi değil diyor ama bir yandan da oğlumuz yalnız kalmasın da istiyor kısacası çok kararsız sizce eşim haklı mı ben sonuçta her zorluğu göze alarak istiyorum yoksa yanlış mı düşünüyorum o yüzden sizlere de danışmak istedim teşekkür ederim şimdiden 💕