wewee 32.haftadayım. Taze annelere soruyorum, şunu yersen şunu yaparsan çocuğa kilo aldırırsın dediğiniz DENEYİMLEDİĞİNİZ ne var ? Bildiklerim şunlar, muz avokado kefir ceviz Başka ne önerirsiniz
nadidelifora wewee kaşar peyniri ve sade soda. 36 haftalık 3.050 doğdu kızım. Son haftalar özellikle kaşar peyniri çok yemiştim.
Hiilyuss wewee kaşar, muz, cocopops sütlü, kuruyemiş bunları yiyerek 4 kg dogurdum tecrübem ile sabit 😂
wewee Crnrza Hiilyuss ya ben cocopops sütlü o kadar severim ki😂😂😂 yiyemiyordum 😂😂😂 dur hemen sipariş vereyim😂😂😂
Hiilyuss wewee 😂😂😂 ben günlük düzeni de yazayım sana 😂 sabah kahvaltıda yumurta yeşillik ve kaşar yiyordum, ondan sonra bir muz, öğlen yemegi yanında bir kase yogurt, gece yatmadan önce de cocopoops yiyordum. Süt içmeyi sevmiyorum da ben böyle yiyebildim anca😂
binnur37 wewee Kaşar peynir Helva Tahin pekmez Kuruyemiş özellikle ceviz 3450 doğurdum kız iyi doğurdum 😀
seyma25816 Her gün kaşar muz ceviz yiyip ayran içerdim arada kefir tükettim bir de abur cubur çok az tükettim 3900 doğdu bebeğim🥲
mynameysli4 Ben hamileliğimde doğuma gidene kadar bulantı ilacı kullanıyordum. 7-8 kilo vermiştim o kadar zor bir hamilelikti. Sadece kaşar peyniri tost yapıyordum Bir de tahin pekmez yiyordum arada ona rağmen kilosu iyi doğdu. Muz da tükettim son zamanlar ceviz de arada yiyordum yani o kadar kusmaya rağmen aldırdıysa bunlar aldırmıştır bana.