Ben 114 kilo ile doğuma girdim.emzirmeyi bıraktıktan sonra aralıklı oruçla 64 de düştüm çok şükür .benim ilk doğum açıkçası göbeğim çokta belli etmiyor.sanırım 1-2 sezeryan sonrası göbek sorun oluyormuş.ayrıca kızlar tatlıyı ve hamur işini bırakınca diyete bile gerek kalmıyor.benim açıkçası spor yapmaya asla vaktim olmuyor.bende aralıklı oruçla 9 ayda verdim