Kızlar merhaba 21 aylik bir kızım var 1 yaşına kadar hep birlikte oynadık etkinlik vs kendide oyalandigi zamanlar oldu tabiki ama 1.5 yaşından sonra hiç kendi kendine oynamıyor peşimi asla bırakmıyor oyun kuramıyor yani hiçbir oyuncak ilgisini çekmiyor. Sürekli paçamda hergun dışarı çıkarmaya çalışıyorum ama eve gelince yine aynı sürekli tvde veremiyorum izliyor zaten 30 dk günlük. Yani çok bunalmış durumdayım uzanıp biraz yatamıyorum gün içinde sürekli ağlıyor tepemde. Benim gibi olan var mı? Yani ne yapmalı bilmiyorum