18 aylik kziim parkda kendine yakin yada bi kac yas buyuk birini gorse sarilmak ister oyun kurmak ister onu izler pesine takilir falan ama bi sure sonra ona vurmaya basliyor sacini cekiyor yuzune sirtina vuruyor gozune elini sokmaya calisiyor ansizin yapiyor bunlari valla korkuyom baskasinin cocuguna zarar verecek diye yuzunu tirmaliyor bize yani anne babasina karsida oyle hircin biraz bu aylarda bu davranislar normal mi yada huyumu oyle hircin cadoloz biraz 🤣 birazda geveze resmen benle çekisiyor bidi bidi anlatir bagirir biseyler der. Karakteri boyle diyorum ama acaba endiselenmem gereken bir durum varmi her yaptigi harekete tepki gosteriyorum vurulmaz yapilmaz cani acir uzulur yavas ol cici yap falan diye ama sonuc ayni🤷♀️