betul97_ Kızım korkmuyordu bu aralar korkmaya başladı başka bir odayı süpürmeye gitsem bile süpürge sesini duyduğu gibi gelip baka baka ağlıyor. Ne desem de susmuyor ama kapatıp kenara koyunca gelip onunla oynuyor. Ne yapmalıyım iş yaptırmıyor resmen
Nepenthe_ betul97_ benim kızımda başta korkmuyordu hatta seviyordu sonra bir dönem korkmaya başladı babası olmadan yanında biri durmadan açamıyordum ama sonra geçti galiba çoğu bebekte oluyor böyle bir dönem 🥰
Winghshell betul97_ Bizimki de süpürge değil ama blender ve fön makinesine ağlıyor hatta berbere götürdük saçını yapması için makineye bile ağladı ve susmadı hiç benide çok korkuttu araştırdım biraz normalmiş süpürge seside normalmiş alıştırmaya çalışma gibi bişey yapma canım iyice korkuyormuşlar
cicianne_ betul97_ gayet normal benim oğlanda hiç ses etmezdi şimdi kucağıma onu da alıp öyle süpürüyorum:).her çocukta dönem dönem oluyor böyle şeyler
betul97_ eymenku İnşallah bir an önce geçer hiç iş yapılmıyor. Uyuyunca da zaten uyuyor diye açamıyorum
betul97_ Winghshell Blendırdan korkuyordu onu aştık şimdi de bu başladı. Zorlamıyorum da işte yapamıyorum😅😅
eymenku betul97_ ben slinge bağlıyorum uyanıkken hem kucağımda durduğu için sakin oluyor hemde ufaktan işleri yapabiliyorum gerçi şimdi biraz büyüdü slingden kayıyor kanguruya geçmeyi düşünüyorum
imaddesi betul97_ ben ilk başta vuuv diyorum sonra açıp kapatıyorum. Göz göze geliyoruz ben gülümseyerek vuv diyorum sonra tekrar gözüne bakıp açıyorum. Anlatınca uzun oldu ama saniyelik yani. Bir şekilde alışması lazım. Blender ı ve mikser i de aynı yöntemle çalıştırıyorum.
gokcen_ betul97_ Benimki başlangıçta korkuyordu ,cici cici diye diye kucağımda sevdirdim ,tuşlarını açıp kapadım kucağımdayken.Fazla sevdirdim galiba şimdi dikey süpürgeyi bile görünce saldırıyor eline almak için ,asla iş yaptırmaz.9 aylık bizimki de