traineemom kesinlikle rota ve menenjit devlet aşılarına eklenmeli ve tüm aşılar zorunlu olmalı, yaptırıp yaptırmamak anne babanın inisiyatifine bırakılmamalı, verilen süre içinde aşı yaptırmayan ebeveynlere de caydırıcı cezalar kesilmeli gerekirse polis eşliğinde çocukları aşılanmalı. Bazıları abarttığımı düşünebilir ama son dönemde aşı yaptırmamak o kadar yaygın ki okumuş meslek sahibi olmuş hatta sağlık personeli tanıdıklarımdan bile aşı karşıtlığı yapanlar var bu ne cehalet aklım almıyor, bu kadar çocuğun aşısız dolaşması demek hastalıkların ve bizim çocuklarımızın bu hastalıkla karşılaşma olasıklıklarının artması demek. Devlet çok acil şekilde bu işe bir dur demeli artık yeter