Lcw dan alıyorum bende yazın sürekli dışarıda olduğu için düşüyor kalkıyor yirtiliyor 3 Ay anca giyiyor küçülüyor o yüzden zara filan çok önem vermiyorum pahalı pahalı almaya gerek yok her sene değişiyor zaten büyüdüklerinde zaman hangi marka istiyorlarsa alayım ama şuan gereksiz görüyorum geçen sene aldıklarımı hep kuzenine verdim dün yine aldım toplasam 3 ah giyiyor