teachermom5 Evde marka probiyotik toz maya aldım ama yoğurt tutmadı asla 2 kere denedim bimin altın sütüyle yaptım nerde bir hata yapıyorum bilemedim
nursemam teachermom5 bende bimden aldım hem mavisi hem altın sütü mavi kapaklıyı denedim yarısı lor yaptım 500 ml de mayalayıp kavanoza koydum ama benimkide tutmadı sünüyor cıvık halde tadına bakayım dedim çok tuhaf bir tad vardı mayaladığım yoğurt oysaki tadı iyiydi
nursemam teachermom5 bende bimden aldım hem mavisi hem altın sütü mavi kapaklıyı denedim yarısı lor yaptım 500 ml de mayalayıp kavanoza koydum ama benimkide tutmadı sünüyor cıvık halde tadına bakayım dedim çok tuhaf bir tad vardı mayaladığım yoğurt oysaki tadı iyiydi
organikirmik Büyüyo ile pastörize sütten mayaladım sıvı maya, memnun kaldım. Denk gelirseniz bakabilirsiniz