Merhaba kızlar
Dün geceden beri çok çok üzgünüm ağlıyorum 22 aylık bir kızım var önceden bana çok düşkündü şimdileri babacı oldu babasıyla geçirdiği zaman kısıtlı olduğundan baba gelince beni neredeyse görmüyor ilgi anlamında bu hareketini özleme bağlıyorum bunun yanı sıra 3 4 ay öncesine kadar bizden asla ayrı duramayan kızımız şimdileri babanne hala gibi kişilerde biz olmadan vakit geçirebiliyor sorun şu ki kızımızı aldığımızda bizi görünce öyle bi aşırı sevinci heyecanı olmuyor babaya yine yapıyorda bana bi tık daha ilgisiz kayın validem bana sürekli seni aramıyor senin yüzüne dahi bakmıyor sana babasına sarıldığı gibi sarılmıyor seni babasını öper gibi öptümü görümcelerde napıyosun sen işkence mi ediyosun sana hiç gelmiyor diye konuşa konuşa piskolojimi alt üst ettiler halbuki ben onlarla vakit geçirsin diye çok müdahil olmuyorum bırakıyorum birlikte oynasınlar vs diye ama şuan düşünmeye başladım kızım beni gerçekten sevmiyor mu diye ben biraz kısıtlayıcı bi tipim (ona tehlikeli olabilecek şeyleri tabiki) birde 2 yaş sendromu başladığı için de biraz inatçı hırçın sinirli kızım tabiki sakin olduğu zamanlar sarılırız öperiz birbirimizi ama şuan böyle sizce de kızım beni sevmiyor mu çok üzülüyorum