hsny_6 gece ve sabahları uykuluyken emiyor, gündüzleri 2 kez sağım yapıyorum. Akşam da son uykuya geçmeden memeye gelmek istiyor… Gecen kontrolümüzde doktorumuza hala meme reddi yaşadığımı söyledim o da bana bunun meme reddi olmadığını keyfine göre tazyik oranını beğenirse geldiğini huylu bi bebek olduğunu söyledi ve bende öyle düşünüyorum😅 alıştım artık bu döngüye ama bi yere giderken hala ne yapıcam simdi diye karalar bağlıyorum…