hsny_6 İlk zamanlar henüz memeyi tam tutamadığı için hem mama desteği verdim hem de sağıp sütümden de verdim, normal kaşıkla veriyorduk herhangi bir biberon falan kullanmadım, zaten aldığım biberon Philips avent idi çocuk istese de çekemedi bir kere denedim 😅 ama sonrasında bıraktım çok ayarlamasını yapamadım açıkçası, bir kere 90 100 ml civarı bırakmıştım uyumaya gittim doymamış eşim baş edememiş. Saldım ben de sadece kendim emziriyorum dolayısıyla tek başıma bir yere gitme ve uyuma gibi bir lüksüm artık yok 😂