buseg16 bu üç aşı eczanede de 7.500 ben de onu dedim ama sanırım si indirimli alacakmışsınız o zaman haklısınız, az fark yok arada. Biz rotarix, bexero ve nimerix 1. dozlarini 3. ay yaptırdık, yine aynı üçünü 2. doz olarak 5. ayda tekrarladık, sadece bexero 7. ayda üçüncü doz yaptirdik. Ben de kendim alıp sağlık ocağında yaptırıyorum doktorumuz baya uzak diye, ama bu planlamayı doktor bu şekilde yaptı, her doktor da farkli yaptırabiliyor. Arayıp sorma imkanınız yok mu, planlasin ona göre siz alıp yaptirsanız