Hamilelikte ve doğum sonrasında çok kilo aldım. Bebeğim 14 aylık olmak üzere ama hala emziriyorum. Bir yandan da başlamak istiyorum kilo vermeye ama hayatım boyunca asla sporsuz kilo veremedim. Her zaman az yiyip çok spor yaparak verdim. Ekmek kestim 5 kilo verdim falan hiç olmadı. Bana öyle dikkat et zaten verirsin spor yapmana gerek yok diyorlar ama imkansız. Koşu bandı daha önce kullandım ama çok ses çıkıyor yürüyüp koşarken lap lap lap. O zaman altımızda kimse oturmuyordu ve bekardım. Şimdiki evde gene kimse yok ama yarın bir gün gelecekler illaki.
Benim sorum şu koşu bandı veya eliptik bisiklet kullanıp komşusuyla sorun yaşayan oldu mu ya çok gürültü geliyor diye kapınız çalındı mı? Veya üst komşunuz kullaniyorsa size çok gürültü geliyor mu? Ne önerirsiniz bu konuda. ( Dışarda bebeğimle yürümek isterdim ama çevre müsait değil) Zaten bu spor aletlerini bebeğim kullanmama izin verecek mi bilemiyorum ama bir gün alıpta kullanırsam diye merak ettim.
- Sorum bebeği küçük olupta kullanabilen var mı? Bebek izin veriyor mu yoksa atlıyor mu aletlerin üstüne. Bence atliyordur ama bir zaman sonra merakları geçer belki anne spor yapıyor diye anlatilirsa, spor yaparken yaklaşmaz diye ummak istiyorum…