Bebeğim 8 aylık 2 ay sonra işe başlayacağım. Bebeğim meme+mama ile gidiyordu. Biberon içiyordu ara sıra geceleri vs. Ama şu an biberon asla istemiyor sadece anne sütü istiyor. Ama ben işe başlayacağım için endişeliyim. Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl çözülür bu durum?