tgcyi
@Nagihanozpekelfotograf
Hamile çekimimi yaptırmıştım çok tatlı bir kadın çok sıcak ve ilgili arkadaş gibi yaklaşıyor sonrasında oğlumun 1. Yaş çekimi için konuşmuştuk ama sehir dışına çıkmam gerekiyordu 1. Yaş cekimide bebek yürümeden yapılması öneriliyor (oğlum yürümeye baslamıştı daha fazla vakit kaybetmemek icin) oyüzden sehir dışında yaptırmak durumunda kalmıştım