Merhabalar arkadaşlar kızım 6.5 aylık 3. Ayda anne sütünü bıraktı ve mama ile besleniyor. Ek gıdaya geçtik ama hiçbir şey yemek istemiyor mamayı bile zor bitiriyor hatta dünden beri mama bile içmek istemiyor. Ne vereceğimi şaşırmış durumdayım kendimi yemediği için çok kötü hissediyorum. Siz neler yaptınız bu dönemde neyden kaynaklanıyor olabilir bilgisi olan paylaşabilir mi 🥹