Mrb sevgili anneler buraya girdigimden beri genelde kilo ve beslenme postlari açtım çünkü çocuğum istahsiz ve zayıf büyüdükçe düzelir diyorum ama düzelmiyor şuanda 31 aylik 12 kilo 91 cm yakın zamanda ölcmedim ama aşağı yukarı böyledir çünkü kilo almıyor mesele kilo da değil aslında beslenemiyor peynir zeytin tadını bilmez yumurta zar zor yogurt asla sevmez geçen verdim ağladı düşünün o derece sevmiyor benim merak ettiğim şu çocuğu böyle olup da sağlıklı büyüyen anneler var mi bunu duymaya çok ihtiyacım var 😔