bebeklielif Emzirirken saçını boyatan anne var mı saçlarım çok beyazladı bakımsız duruyır bebeğim 6 buçuk aylık boyatmak istiyorum ama korkuyırymda böylede kendimi bakımsız çirkin hissediyorum
blackbird bebeklielif bende aynı durumdayım 6 ay 10 günlük. Biomagic marka aldım bitkisel diye onu bile yapamadım henüz kafam çok karışık ama beyazlarım hat safhada 😟
bebeklielif denizalismom evet önerilmiyor saçlarıma şekil versemde beyazlar yüzünden güzel durmuyor içimden şekil vermekte gelmiyor böyle olunca
bebeklielif blackbird bende bu tarz boyalara bakıyorum bende yine kararsız kaldım yaptıranlarda var baya ben i çok pimpirikliyim acaba diye düşünüyorum 😀
bebeklielif blackbird ben boyatacam galiba ilk fırsat bulduğumda. Psikolojimde önemli doğrusu 😀 eskiden hep l saçlarımı boyatır keratin yaptırrırdım şimdi böyle kendimi kötü hissediyorum makyajda yok evin içinde olunca
UykuPerisi_ bebeklielif size Osman gönülal çocuk doktorunun videosunu izlemeninizi öneriririm. Çok ünlü bir doktor. Her şeyden vazgeçtim onun anlatmasıyla sizde bir göz atsanız çok iyi olur. Bebeğimizin sağlığı için ben vazgeçtim :)
Kitsu blackbird 4 ay sabrettim sonra dedim ki mutlu anne mutlu bebek 😅 yemek sepetinden sipariş verdim bebişi güzelce doyurup babasına verdim. Babası uyuttu sabaha kadar koku da gitmişti.
blackbird Kitsu benimki memede uyuyor 😔 en fazla iki üç saat zamanım olur. Yani başımı kapatsam belki kokusu gitmez ama bilemedim. Uygun olur mu öyle ? Hangi boyayı kullandınız ?
Kitsu blackbird Koleston kullanıyorum hep. Ay benim niye aklıma gelmedi başımi kapatmak. Havalanayim diye gece gece balkonda oturmuştum 🥲 Bence olur niye olmasın çokta seyyapmamak lazım sakınan göze çöp batıyor boyayın gitsin
blackbird Kitsu oooo bi de sizin benimkinden ağır bence ben Biomagic aldım. Aynen başınıza havlu yazma ne varsa kapatın 😆ben öyle yapcam
Kitsu blackbird kendi rengime döndüm ben sarı yapana kadar dinlensin diye 🥲 Kendimi çok salak hissettim zaten eşim de kızdı balkonda havalanılir mi havlu musun sen diye 😅 Bana o markalar işlemiyor benim saçım kimyasal seviyor. Boyayınca güncelleyin merak ederim ☺️