Kızlar dün acilden kızımı doktora götürdük burun tıkanıklığı ve ona bağlı olarak nefes alamadığı için öksürük vardı gittik doktor kötü bir şey olmadığını sadece akıntısı içeri akmış çok fazla dedi ve bize iburamin zero sabah öğle akşam 3 gün kullanın dedi rhinfant burun spreyi verdi bu da sabah öğle akşam 3 gün boyunca aranızda bu ilaçları kullananlar var mı geçiriyor mu memnun musunuz?