ela000 Bebeğim 2490 Gr doğdu bir hafta kuvözde yattı çıktı hastaneden çıkarken 2710 Gr dı 4 gün sonra kontrole gittik hiç kilo almamis mama ve anne sütüyle besliyorum, tecrübeli annelerden bu konuda yorum bekliyorum
ipekkusunannesi ela000 kuzum 4 günde kilo almaması yenidoğan döneminde kilo kaybı çok normal. 1. Ayından sonra yavaş yavaş kilo almaya başlar
ipekkusunannesi bebitonunannesi_ düzenli doktor takibi yaptırıyorum. Kan değerlerine zamanında düzenli olarak bakılıyor. Parazit olup olmadığı nasıl anlaşılır acaba hangi testle bakılıyor. 9 aylıkken bişey yemiyordu gece beslenmesi fazla dedi doktorumuz onu dengeledik.
ipekkusunannesi sudekumsal maşallah ya benimkidenöyle sürekli elinde meyve uada salatalık havuç mevsimine göre ne varsa veriyorum ağzı da hiç boş kalmıyor. Tıka basa yemek yedikten sonra uykusu geliyor bide mama içiyor 150ml anlamadım gitti😂 siz hangi mama markasını kullanmıştınız. Ben ilk hipp kullandım belki mamadan kilo almıyordur diyerek sma ya geçtim iki aydır kullanıyorum
sudekumsal ipekkusunannesi ben sma kullandım hep aptamil denemiştim bende kilo almıyor diye ama sevmemişti biraz yapısıyla alakalı hiç takılmaya gerek yok bence kimi çocugunda kilısu var ama vitamin degerleri yerlerde saglıksız en azıdan saglıklı kiloyla saglıklı olmanın hiç alakaso yok
asya343 ipekkusunannesi Evet ondan sanırım metabolizmaları hızlı çalışıyor yediklerini sindiriyorlar hemen
Eylemmmm 3kedili2bebekli kesinlikle onun da etkisi var kızım 16 aylık 9 kilo ama asla oturmaz hep ayakta hep gezer dışarı çıkarım bebek arabasından atar kendini yürümek ister o derece çok hareketli… saldımm artık bende kafaya takarak sadece kendimi yiyiyorum