Selam kızlar bebeğime doğduğunda alianz sigortadan sağlık sigortası yaptırdık. 10 muayne hakkı vardı bitti sigorta şirketiyle görüştük aynı firmadan 1 yıl dolmadan yapamıyormuşuz başka başka sigorta firmaları önerdi yeni bir firmadan yapalım diyorlar oda çok masraflı şuan bu konuda çok bilgim yok fikir verebilecek varmı ?