Hanımlar 13 günlük bebeğim, 36. Haftada dünyaya geldi. 3020 gr 48 cm ile geldi. 6 gün beslenme desteği aldı küvözde. Doktorumuz taburcu ederken rop muayenesini unutmayin mutlaka yaptirin küvözde kaldi dedi. Arastiriyorum daha prematüre bebeklerde gerekiyormuş. Biz yaptirmali miyiz? Ürpertici bir şey gibi duruyor da çekindik eşimle. Ayni zamanda Klinik Bera yani detayli işitme testini de yaptirmamiz gerekiyormuş. Yogun bakimdan cikarken isitme testinden gecmisti. Bunu da yaptirmali miyiz sizce? Ki yaptirmak benim görevim zaten biliyorum sizlerin tecrubelerine de danismak istedim.