yeniannelik_ oğlum da 3 yaşına giriyor önümüzdeki ay. Bu zamana kadar telefon ile ekran olarak hiç tanışmadığı için telefon krizi gibi bir şey tutmuyor. Ama sürekli dışarıda oynamak istiyor. Tabi gün içinde, sinirlendiği ve kriz yaşanan şeyler oluyor. Örneğin bisikletini yolda sürmek istiyor, veya aradığı oyuncağı bulamadığımız bir sinir geliyor veya yapılacak iş için aşırı bir sabırsızlık geliyor. Bunların yaş krizi olduğunu düşünüyorum. Ama sürekli telefon istiyorsa bunun yaş ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. Bu maalesef bağımlılık