Selam kızlar. Bebişleriniz gündüz kaç uyku yapıyor? Benimki 4 bazen dışarı çıkarsak 3 uyku. Gece 10da filan yatırıyordum gündüz çok erken kalkıyordu. Ben de biraz uzattım 11e filan. Ama yine aynı gündüz erken uyanıyor. 6da kalkıyor yeniden yatırıyorum 7:30 gibi uyanıyor gündüz uykusu bana çok geliyor. Sizce de 4 uyku fazla değil mi?