durudenizzzz bende epileydi değil başka epilator var özel bölge basligida var ama denedim kullanamadim tam bir işkence yüz için başlığı var çok kullanışsız başlık olmadan bir kere bıyıklarımı aldım agdadan ipten daha geç çıktı memnun kaldım ama çok aciyo diye bi daha yapamadım dayanabilirseniz sonuç iyi oluyor