Srgl1425 şimdi akşam yedide yatırdım gece uykusu için bakalım inşallah düzenlemeye çalışacağım perişan oldum bizde sorun çok gazı var bebeğimin 35 haftalık doğduk şimdi 83 günlüğüz ama aslında çok küçük daha 4,5 kg sadece emiyor ama çok gazı var uyuyor yatağa koyuyorum sancılanıp geri uyanıyor derin uyuyamıyor 🥺