tugcedefnee evet normal, ek gıda için zorlamayın ama saatlerine dikkat edin mama veriyorsanız özellikle 4 saatte bir beslenmeli atıyorum sabah 8 de kahvaltı verdiyseniz sonraki öğün mamaysa da yemekse de 12 olmali ara öğün 4 olmalı gibi düşünün buna dikkat ederseniz her ogununu düzgün yer, babildama içinde sohbet edin siz babildayin karşısında tabi ki bilirsiniz ekran açmayın siyah ekran, arka planda müzik bile açmayın onlar da engelliyor babildamayi